MAGIC ANIMALS 9. LA CIUTAT PROHIBIDA

MAGIC ANIMALS 9. LA CIUTAT PROHIBIDA

Editorial:
ESTRELLA POLAR
Año de edición:
Materia
PRIMERAS LECTURAS 6-8 AÑOS
ISBN:
979-13-87519-25-4
Páginas:
128
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
En stock

MAGIC ANIMALS és la sèrie que reuneix tots els ingredients per triomfar i il·lusionar els petits lectors en un món ple de nens i nenes, màgia, aventures, éssers fantàstics… i animals. 
En la misteriosa vall de Blim habiten éssers fantàstics capaços d'adoptar forma de nen i d'animal. Éssers que, a través d'un amulet màgic, poden transformar-se en MAGIC ANIMALS amb poders increïbles. Ara et presentem el novè títol.
La Ciutat Prohibida
El Nico ha fet una nova i misteriosa amiga, la Kira, una axolot lluminosa que viu al fons del llac Cristall. Des que l'ha conegut, el petit amfibi es comporta de manera una mica estranya. Quan l'Abi, l'Èric, la Cloe i la Yuna s'assabenten que el Nico se n'ha anat amb l'axolot, el van a buscar…, però hi ha un petit problema: com podran respirar sota l'aigua? En aquesta aventura plena d'adrenalina, els Magic Animals s'hauran d'endinsar a la Ciutat Prohibida i esquivar els temibles peixos trompeta per rescatar el seu amic… Ho aconseguiran?
Una col·lecció per a primers lectors, amb capítols breus, lletra grossa i llenguatge adaptat al nivell lector.


Una sèrie de llibres ideal per aprendre a llegir, amb una part narrativa i una part de còmic, i perfecta per passar hores de diversió i entreteniment.
Il·lustracions en color i amb pàgines en format còmic que faciliten la lectura i la comprensió del lector, creades per Carles Dalmau, un jove il·lustrador que s'ha fet un lloc destacat en el món de la il·lustració, el còmic i el manga. Té més de 600.000 seguidors a les xarxes.
Una col·lecció plena de màgia, poders, animals, nens i nenes i misteris, recomanada per a nens i nenes de 6 a 8 anys. Perfecta per a lectors d'Anna Kadabra i Marcus Pocus.
 GÈNERE

Acció i aventura
Misteris i màgia
Animals i poders 
Humor i diversió

 
L'AUTORA
Susanna Isern és una de les autores més importants del panorama de la literatura infantil. Ha publicat més de 90 títols que s'han traduït a més de 30 idiomes i ha venut més d'1.000.000 d'exemplars arreu del món.
Alguns dels seus títols més destacats són:

Daniela pirata
El gran libro de los superpoderes
Abecemociones
Aqua Marina

Otros libros del autor

  • MALVARINA. LA ESCUELA DE MAGIA
    Titulo del libro
    MALVARINA. LA ESCUELA DE MAGIA
    ISERN, SUSANNA
    El día que llegó a mis manos el anuncio de la Escuela de Magia de la bruja Negrushka, me volví loca de emoción: ¿qui...
    Disponible en 1 semana

    14,96 €

  • MAMÁ
    Titulo del libro
    MAMÁ
    ISERN, SUSANNA
    «Contigo he aprendido que ahí fuera me espera un mundo sorprendente» Mamá es un canto poético que celebra un vínculo...
    Disponible en 1 semana

    19,95 €

  • EL ABC DE NUESTRO PLANETA
    Titulo del libro
    EL ABC DE NUESTRO PLANETA
    ISERN, SUSANNA
    ¿Qué puedes hacer para cuidar la Tierra ¡En este libro encontrarás todas las respuestas de la A a la Z! Emma y Rocco...
    Disponible en 1 semana

    17,95 €

  • MARE
    Titulo del libro
    MARE
    ISERN, SUSANNA
    «Amb tu he après que allà fora m'espera un món sorprenent» Mare és un cant poètic que celebra un vincle que és més f...
    Disponible en 1 semana

    19,95 €

  • EL GRAN LIBRO DE LOS SUPERTESOROS
    Titulo del libro
    EL GRAN LIBRO DE LOS SUPERTESOROS
    ISERN, SUSANNA
    La familia, los recuerdos, los maestros, la naturaleza, los animales, los amigos, los sueños... Las cosas más import...
    Disponible en 1 semana

    17,90 €