MAGALHÃES.

MAGALHÃES.. L'HOME I LA SEVA GESTA

Editorial:
NAVONA
Año de edición:
Materia
BIOGRAFIA Y MEMORIAS
ISBN:
978-84-17181-96-3
Páginas:
336
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
Disponible en 1 semana

El 1518 un portuguès exiliat a Espanya, Fernão de Magalhães, va exposar a Carles I el que semblava un projecte impossible: «Hi ha un pas de l'oceà Atlàntic al Pacífic. Jo ho sé, en conec el lloc exacte. Doneu-me una flota, us indicaré el pas i donaré tota la volta al món des de l'est a l'oest».

Ara fa cinc-cents anys, el 20 de desembre de 1519, una expedició de cinc vaixells i dos-cents cinquanta homes s'embarcava camí al desconegut amb l'objectiu d'explorar el mar que separava Àsia d'Amèrica. El 1522 els vaixells tornaven a port. Havien assolit una proesa marítima mai igualada.

Molt aviat les cròniques parlarien de «La gesta més meravellosa de la història». Des d'aleshores, tota odissea té en Magalhães un referent essencial, tal com recull i descriu amb mestria aquesta biografia. Escrita des d'una perspectiva molt humanista, manegant tot tipus de dades amb solvència però també amb una narrativa senzilla, el llibre de Zweig continua sent el text més bell dedicat a consagrar l'aventura d'aquell navegant i la seva tripulació.

Otros libros del autor

  • VIAJE AL PASADO:EL PAGO DE LA DEUDA ATRASADA
    Titulo del libro
    VIAJE AL PASADO:EL PAGO DE LA DEUDA ATRASADA
    ZWEIG, STEFAN
    En Viaje al pasado, Stefan Zweig (1881-1942) narra el devenir de una pasión que atraviesa las convenciones sociales,...
    Disponible en 1 semana

    11,95 €

  • EL MUNDO DE AYER
    Titulo del libro
    EL MUNDO DE AYER
    ZWEIG, STEFAN
    Stefan Zweig (1881-1942), una de las figuras intelectuales más destacadas del primer tercio del siglo XX, fue testig...
    Disponible en 1 semana

    16,95 €

  • «OBLIGACIÓN IMPUESTA» Y «WONDRAK»
    Titulo del libro
    «OBLIGACIÓN IMPUESTA» Y «WONDRAK»
    ZWEIG, STEFAN
    En estos dos brillantes relatos pacifistas, Stefan Zweig denuncia la deshumanizadora Gran Guerra que pulverizó la li...
    En stock

    12,00 €

  • EL AMOR DE ERIKA EWALD
    Titulo del libro
    EL AMOR DE ERIKA EWALD
    ZWEIG, STEFAN
    Erika Ewald es una profesora de piano que ha vivido siempre una existencia monótona y gris, carente de amor y de ale...
    Disponible en 1 semana

    14,00 €

  • TRES RELATOS DE MUJERES
    Titulo del libro
    TRES RELATOS DE MUJERES
    ZWEIG, STEFAN
    Tres novelas ejemplares en las que Zweig profundizó como nadie hasta entonces en la psicología femenina: Veinticuatr...
    Disponible en 1 semana

    17,90 €