ELS ADEUS IMPOSSIBLES

ELS ADEUS IMPOSSIBLES. PREMI NOBEL DE LITERATURA 2024

Editorial:
EDICIONS DE LA MAGRANA
Año de edición:
Materia
NARRATIVA EN CATALA
ISBN:
978-84-10009-38-7
Páginas:
336
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
En stock

La nova novel·la de Han Kang, Premi Nobel de Literatura: un himne a l’amistat i un cant a la imaginació. «On havia començat a esmicolar-se tot?
Quan va ser que em vaig trobar en aquella cruïlla?
Quina escletxa o segment va marcar el punt d inflexió? »Sabem per experiència que algunes persones treuen el ganivet més esmolat a l hora de marxar. El claven a l altre en la seva part més vulnerable, perquè són persones properes; el coneixen bé i saben exactament el lloc més tendre per on tallar». Un matí fred de finals de desembre, la Gyeongha rep un missatge inesperat de la seva amiga Iseon: ha patit un accident al seu taller de fusteria, a l illa de Jeju, i ha estat traslladada a un hospital de Seül. Des del llit, li suplica que agafi el primer vol a l illa i tingui cura del seu ocell abans que se li acabin l aigua i el menjar. Malauradament, quan la Gyeongha aterra a Jeju es desferma una terrible tempesta de neu. Arribarà a temps per salvar l ocell abans que caigui la nit? Sobreviurà al vent gèlid que bat el camí? Angoixada, ignora que a casa de l amiga l espera un malson encara més fosc. Allà, la història oculta de la família de l Inseon està a punt de sortir a la llum a través dels records transmesos de mare a filla i d un arxiu, conservat amb molta cura, que documenta una de les pitjors massacres de la història de Corea: l assassinat de 30.000 comunistes entre el novembre del 1948 i principis del 1949. Els adeus impossibles, la novel·la més recent de la premi Nobel de Literatura, i guardonada amb el premi Médicis Estranger, és un himne a l amistat i un cant a la imaginació, però sobretot, una denúncia poderosa i valenta contra l oblit.Resenyes:
«Un meticulós retrat de l’amistat, de l’amor entre mare i filla i de l’esperança després d’una profunda pèrdua. La narrativa de Han Kang en el seu màxim esplendor».
Publisher’s Weekly «Amb Els adeus impossibles, l’escriptora coreana ofereix, probablement, la millor novel·la des dels seus inicis. Sòbria i delicada, fidel a la línia clara de les seves històries sense floritures, l’autora crea una literatura fantàstica i existencial, íntima i històrica».
Le Monde «Aquesta narrativa bella i poètica és una oda a l’amistat i a la fortalesa femenina. La imaginació inspira vida sense ignorar les crueltats del passat. Han Kang es troba entre les millors plomes de la literatura testimonial».
Dagens Nyheter

Otros libros del autor

  • ACTES HUMANS
    Titulo del libro
    ACTES HUMANS
    KANG, HAN
    PREMI NOBEL DE LITERATURA 2024 Una novel·la emocionant que ens parla de les ferides col·lectives, de la repressió i...
    En stock

    21,90 €

  • ACTOS HUMANOS
    Titulo del libro
    ACTOS HUMANOS
    KANG, HAN
    PREMIO NOBEL DE LITERATURA 2024 «Hay que leer la tremenda Actos humanos [...] Una mirada casi imperturbable hacia el...
    En stock

    21,90 €

  • IMPOSIBLE DECIR ADIÓS
    Titulo del libro
    IMPOSIBLE DECIR ADIÓS
    KANG, HAN
    LA NUEVA NOVELA DE HAN KANGPREMIO NOBEL DE LITERATURA 2024PREMIO MÉDICIS ÉTRANGER 2023 «Una novela inquietantemente ...
    En stock

    21,90 €

  • LA VEGETARIANA
    Titulo del libro
    LA VEGETARIANA
    KANG, HAN
    PREMIO BOOKER INTERNACIONAL 2016 El fenómeno literario internacional que catapultó a Han Kang y que está destinado a...
    En stock

    20,90 €

  • LA CLASE DE GRIEGO
    Titulo del libro
    LA CLASE DE GRIEGO
    KANG, HAN
    LA NUEVA NOVELA DE LA AUTORA GANADORA DEL PREMIO BOOKER INTERNACIONAL POR LA VEGETARIANA «La clase de griego es impr...
    En stock

    19,90 €