BLACKWATER IV. LA GUERRA CAT

BLACKWATER IV. LA GUERRA CAT

Editorial:
BLACKIE BOOKS
Año de edición:
Materia
NARRATIVA
ISBN:
978-84-19654-96-0
Páginas:
272
Encuadernación:
Rústica
Disponibilidad:
En stock


Descobreix el quart volum de la saga Blackwater.

Una saga matriarcal. Dones poderoses que lluiten pel poder durant generacions. Una atmosfera única per a una lectura addictiva. Un retrat realista amb tocs sobrenaturals. Escriptura magistral i visual en un ambiciós projecte entre el pulp i l'HBO.



«Michael McDowell: el meu amic, el meu mestre. Fascinant, aterrador, simplement genial. El millor de tots nosaltres.»
STEPHEN KING

«Una sabia combinació entre Dumas i Lovecraft. Un creuament entre Stephen King i Gabriel García Márquez. Despiadadament addictiu.»
ROBERT SHAPLEN, THE NEW YORK TIMES


Comença una nova era per al clan Caskey: la persistència i el treball dur de l'Elinor a Perdido per fi semblen donar els seus fruits. El seu control arrela a les llars d'un poble que en el passat va desconfiar de les seves intencions. Els seus enemics, abans poderosos, decreixen en nombre i perden força. El conflicte armat a Europa porta sang nova a Perdido. A les terres dels Caskey, els homes van i venen com titelles. No saben que les seves vides pengen d'un fil.

Otros libros del autor

  • COFRE BLACKWATER. SAGA COMPLETA EN CATALÀ.
    Titulo del libro
    COFRE BLACKWATER. SAGA COMPLETA EN CATALÀ.
    MCDOWELL, MICHAEL
    LA SAGA COMPLETA. Inclou els 6 volums i contingut extra exclusiu. L'èpica saga de la família Caskey. Un fenomen edi...
    Disponible en 1 semana

    68,90 €

  • COFRE BLACKWATER
    Titulo del libro
    COFRE BLACKWATER
    MCDOWELL, MICHAEL
    LA SAGA COMPLETA .Incluye los 6 volúmenes y contenido extra exclusivo. La épica saga de la familia Caskey. Un fenóm...
    En stock

    68,90 €

  • BLACKWATER VI. LLUVIA
    Titulo del libro
    BLACKWATER VI. LLUVIA
    MCDOWELL, MICHAEL
    Descubre el sexto y último volumen de la saga Blackwater. Una saga matriarcal. Mujeres poderosas que luchan por el d...
    En stock

    9,90 €

  • BLACKWATER VI. PLUJA
    Titulo del libro
    BLACKWATER VI. PLUJA
    MCDOWELL, MICHAEL
    Descobreix el sisè i darrer volum de la saga Blackwater. Una saga matriarcal. Dones poderoses que lluiten pel poder ...
    En stock

    9,90 €

  • BLACKWATER V. LA FORTUNA
    Titulo del libro
    BLACKWATER V. LA FORTUNA
    MCDOWELL, MICHAEL
    Descubre el quinto volumen de la saga Blackwater. Una saga matriarcal. Mujeres poderosas que luchan por el dominio d...
    En stock

    9,90 €