L'art d'acompanyar la lectura a casa

Consultori literari: l'art d'acompanyar la lectura a casa 

amb Anna Juan Cantavella

Com triar un llibre per a un infant? Quines pràctiques són les més interessants per portar a terme a casa? Com transmetem el plaer per llegir més enllà de l'aprenentage? Tots els llibres valen?

Aquestes i altres preguntes estaran al cor d'aquesta estona de conversa, on parlarem dels lectors en formació, de les lectures compartides, de compartir itineraris i molt més!

Inscriu-te i envia els teus dubtes i les teves preguntes sobre com acompanyar els infants a la lectura i segur que trobem dreceres per on iniciar el camí!

 dissabte, 31 de novembre, a les 11h

Anna Juan Cantavella és docent, investigadora, assessora, promotora de lectura i editora en el món de la literatura infantil. Doctora en Antropologia Social i Cultural i Máster en Llibres, i literatura infantil i juvenil. Actualmente es professora de la UAB i membre del grup d'investigació GRETEL. Compagina la docencia i la investigació amb la divulgación de la literatura infantil, a través del diseny i realització de taller per adults i xiquets.